مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:552021-01-02بين الملل

فیلم| تظاهرات خشونت بار حامیان ترامپ علیه محدودیت های کرونایی


گروهی از طرفداران ترامپ در اعتراض به محدودیت های کرونایی در مرکز ایالات «اورگن» تظاهرات برپا کردند و در نهایت با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه ریاست جمهوری دونالد ترامپ ، روزهای پایانی خود را طی می کند، هواداران وی همچنان به مناسبت های مختلف به تظاهرات های خود ادامه می دهند.

کلیپ های ویدئویی که در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، گروهی از هواداران رییس جمهور آمریکا را در سلم مرکز ایالت اورگن نشان می دهد که روز گذشته (جمعه) در اعتراض به محدودیت های کرونا یی تجمع برگزار کردند.

گروهی از سازمان دهندگان اعتراضات اورگن از معترضان آمریکایی درخواست کرده بودند که ماسک های خود را در تجمع مقابل کنگره ایالتی از صورت بردارند.

گزارش ها حاکی از آن است که معترضان آمریکایی متشکل از گروههای راست گرا از جمله زنان حامی ترامپ در اورگن ، پراود بویز (پسران مغرور) و دیگر طرفداران ترامپ در اعتراض به قوانین فرماندار این ایالت برای محدود کردن کسب و کارها به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، مقابل ساختمان کنگره ایالتی تظاهرات برپا کردند و خواستار بازگشایی کسب و کارها شدند.

با اینحال، کیت براون فرماندار اورگن به شهروندان این ایالت هشدار داده است که در صورت امتناع از پایبندی به محدودیت های کرونایی، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| تظاهرات خشونت بار حامیان ترامپ علیه محدودیت های کرونایی

فیلم| تظاهرات خشونت بار حامیان ترامپ علیه محدودیت های کرونایی